ماسک مناسب پوست آقایان

در ابتدا این را باید اشاره کنیم که هیچ کدام از ماسک های صورت یکسان نیستند. برخی از آنها روی صورت شما خشک می شود و تمام چربی و منافذ پوست را مسدود می کند. دیگر انواع ماسک، پوست تحریک شده را آرام می کنند یا سلولها را برای رنگ روشن تر تغذیه می کند. ضمن آنکه همه آنها کاربردهای متفاوتی نیز دارند. برای آنکه بتوانید ماسک مناسب پوست آقایان را تهیه کنید، می توانید مشاوره های لازم را از کارشناسان آموزشگاه آرایشگری سفیر دریافت کنید.

ماسک پوست صورت آقایان

در میان انواع ماسک برای پوست صورت آقایان، برخی از آنها خشک شده و جدا می شوند یا به طور شفاف روی پوست قرار می گیرند تا زمانی که آنها را آبکشی کنید. از همین روست که نمی توان به خوبی تشخیص داد که کدام یک از ماسک ها می تواند برای انواع پوست مانند پوست خشک ، پوست آفتاب سوخته یا پوست چرب مناسب بوده و تغذیه فوق العاده ای را برای آن داشته باشد. در انجا می توانید با انواع ماسک های مردانه متناسب با نوع پوست خود آشنا شوید.

ماسک مناسب پوست آقایان

استفاده از ماسک صورت

در نظر داشته باشید که هرگز از ماسک مناسب پوست آقایان بیشتر از مقدار توصیه شده استفاده نکنید. این برای انواع ماسک های تمیز کننده یا تغذیه کننده صادق است. مخصوصاً مدت زمان خشک شدن و پاک کردن ماسک را متناسب با محصولی که استفاده می کنید، در نظر داشته باشید. همچنین باید متذکر شویم که هرکس سطوح مختلف تحمل مواد و محصولات را دارد، بنابراین گام به گام از آنها استفاده نمایید.

انواع ماسک مناسب پوست آقایان

ماسک ورقه ای، بهترین برای رطوبت :

ماسک های ورقه ای راهی عالی برای انتقال رطوبت به پوست خشک و کدر هستند. ماسک یک محیط انسدادی ایجاد می کند که امکان نفوذ بیشتر مواد مرطوب کننده مانند هیالورونیک اسید و سرامیدها را در مدت زمان کوتاه  بین 15 تا 30 دقیقه را فراهم می کند. همچنین این ماسک مناسب پوست آقایان ، باعث نفوذ بهتر سایر مواد فعال می شود که می توانند به ضد پیری و تسکین دهندگی پوست کمک کنند.

ماسک مناسب پوست آقایان

ماسک آلوئه ورا برای درمان آفتاب سوختگی :

خواص ضد التهابی موجود در آلوئه به تسکین سوختگی و سوزش، کمک می کند. درست مانند استفاده از لوسیون آلوئه روی بدن آفتاب سوخته است. فقط این لوسیون به اندازه کافی برای صورت شما حساس بوده و منافذ پوست شما را مسدود نمی کند.

ماسک های ویتامین C مناسب برای لکه ها :

ماسک حاوی ویتامین C حتی به رنگ پوست شما کمک می کند، رنگ های خورشید را خنثی می کند یا باقی مانده لکه های آکنه را خنثی می کند که از بهترین ماسک مناسب پوست آقایان به شمار می آید.

ماسک های ضد حساسیت :

این نوع از ماسک ها، برای افرادی با پوست حساس مناسب است که نیاز به ماسکی با درجه بالا دارند که به طور خاص برای آرامش و تسکین پوست طراحی شده است که اعم از حساسیت طبیعی یا لحظه ای پس از لیزر یا حتی اصلاح است. این ماسک ها عالی هستند، در حالی که ماسک های دیگر می توانند بیش از حد خشک شوند یا فقط برای پوست های چرب طراحی شده اند.

ماسک ترمیم کننده صورت نیز، در میان ماسک مناسب پوست آقایان ، به ویژه برای کاهش ناراحتی و گرما درمانی بعد از لیزر عالی است، اما می تواند برای آبرسانی و محافظت از پوست ظریف نیز استفاده شود.

ماسک های اسید سالیسیلیک :

ماسک هایی با اسید سالیسیلیک ، برای پوست های مستعد آکنه ، بهترین پیشنهاد هستند. سالیسیلیک تولید روغن را کاهش می دهد، زیرا این ماده می تواند سلول های مرده پوست را حل کرده و از انسداد منافذ جلوگیری کند. همچنین  ماسک ضد آکنه گوجه فرنگی به عنوان پاک کننده پوست موثر است، زیرا دارای خواص و ترکیبات ضد التهابی است و برای مقابله با خشکی بیش از حد و قرمزی مناسب است.

ماسک های هیالورونیک اسید :

اگر پوست خشکی است که درمان می کنید، به دنبال ماسک مناسب پوست آقایان هستید، ماسک اسید هیالورونیک در حالی که دارای قدرت تغذیه کنندگی و مرطوب شوندگی بالایی است، می تواند گزینه مناسب شما باشد.

ماسک مناسب پوست آقایان

ماسک های ترکیبی برای تاثیر سریع تر :

تمیز کردن ، مرطوب کردن ، لایه برداری سه کاری است که می توانید در ماسک های ترکیبی داشته و تاثیری سریع تر از آن داشته باشید. بهتر است ماسکی را استفاده کنید که هر سه کار را انجام دهد و هفته ای یک بار مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از این ماسک ها، از نوع خاک رس هستند که به اسکراب تبدیل می شود و حاوی اسید گلیکولیک و سالیسیلیک و همچنین دانه های تجزیه پذیر است که به لایه برداری پوست کمک می کند. همچنین حاوی گلوکونات روی است که سوزش و قرمزی را تسکین می دهد و رنگ پوست شما را بهبود می بخشد.

می توانید به عنوان ماسک مناسب پوست آقایان ، از ماسک های شفاف کننده استفاده کنید که برای بهینه سازی برنامه مراقبت از پوست شما بهترین عملکرد را دارد. در این باره می توانید اطلاعاتی کامل تر را از کارشناسان آموزشگاه آرایشگری سفیر دریافت نمایید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب