انواع ریش بلند مردانه

ریش ها همواره یک سبک شخصی در آقایان در نظر گرفته شده و ظاهر خاصی را برای آنان به ارمغان می آورد. این یکی از دلایلی است که بسیاری از مردان ، ترجیح می دهند ریش خود را رشد دهند. البته ، علاوه بر این ، این واقعیت وجود دارد که استراحت دادن به صورت جهت اصلاح، برای هر مدت زمانی، ایده خوبی بوده و یک کار نسبتاً سالم است. در این جا انواع ریش بلند مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

آیا می دانستید که برای قرن ها ریش با مردانگی، احترام و قدرت همراه بوده است؟ اکنون می توانید از یک گرایش مدرن استفاده کنید که ظاهری متفاوت را برای شما ایجاد خواهد کرد. می توانید برای آشنایی با انواع ریش، ضمن مطالعه این مقاله، با کارشناسان آموزشگاه آرایشگری سفیر نیز مشورت های لازم را داشته باشید.

انواع ریش بلند مردانه

انواع مدل ریش بلند مردان

1 – THE VAN DYKE

زنان همیشه جذب مدل های بسیار مردانه شده اند و مدل ریش ون دایک یک سبک فوق العاده مردانه است، از این رو ، یکی از مورد علاقه ترین ریش های مردان مدرن محسوب می شود. در این سبک ، دو نوع با یک ویژگی مشترک ، که شامل یک تقارن کامل بین سبیل و ریش است، پیدا خواهید کرد. هنگامی که ون دایک به درستی اجرا می شود، به تناسب استادانه ای دست می یابد.

در انواع ریش بلند مردانه ، تفاوت بین دو نوع ون دایک این است که در یکی ، بین سبیل و ریش جدایی وجود دارد ، که برای مردان با صورت بیضی شکل ترجیح داده می شود. در نوع دیگر ، تداوم این دو وجود دارد که در مردان با صورت گرد بسیار عالی به نظر می رسد.

2 – THE GOATEE

اگر موهای لب شما زیاد رشد نمی کند ، ناامید نشوید ، همیشه می توانید سبیل را رها کرده و اجازه دهید ریش شما بلندتر شود و یک THE GOATEEرا انتخاب کنید. مراقبت از این مدل ریش راحت تر است و ظاهر متمایزی از خود را نشان می دهد.

3 – THE THREE DAY GROWTH

این مدل از انواع ریش بلند مردانه ، دارای محبوبیت بالایی بوده و مناسب صورت بسیاری از مردان خواهد بود که می تواند در ایجاد ظاهری متفاوت موثر باشد. در بین ریش های مدرن ، این مورد همچنان مورد علاقه بسیاری از افراد است ، اما برای جلوگیری از ظاهر “کثیف” ، به رسیدگی و آراستگی هفتگی نیاز است. فقط به خود یادآوری کنید که این ظاهر بین زنان به طرز شگفت انگیزی محبوب است.

4 – ریش BANDHOLZ

این سبک توسط اریک باندولز ، کارآفرین مشهور معرفی شد که روزی تصمیم گرفت فقط ریش خود را رشد دهد. این یک سبک برای افراد بسیار جسور است اما برای بیشتر شکل های صورت نیز مناسب است. یکی از نمونه های آن این است که تمایل زیادی به باریک شدن صورت های گرد دارد.

با این حال ، برای رشد Bandholz کمی صبر لازم است ، زیرا برای رسیدن به پهنای مطلوب ، شش تا هفت ماه زمان نیاز است. در این مرحله، برای حفظ طول و خط ریش خود ، فقط به یک تر و تمیز نگاه داشتن گاه به گاه نیاز است که در انواع ریش بلند مردانه جایگاه خوبی دارد.

انواع ریش بلند مردانه

5 – THE PROFESSIONAL FULLY TRIMMED BEARD

اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که موهای ضخیم و فراوانی را در صورت خود رشد دهید، قطعاً این سبکی است که ممکن است از آن لذت ببرید. برای دستیابی موفقیت آمیز به این ظاهر ، فقط به حدود شش هفته رشد نیاز دارید ، در این زمان ، یک استاد آرایشگر می تواند سبیل شما را کوتاه کند، قسمت بالای گونه ها و ناحیه کوچکی را دقیقاً زیر لب پایین تراشیده و همچنین آن را کانتور نماید.

در ناحیه گردن نیز ، ظاهری تمیز و حرفه ای به آن بدهد. این ریش نیاز به مقدار زیادی مراقبت روزانه دارد تا ظاهری زیبا داشته باشد ، با این حال ، بسیاری از مردان این سبک را انتخاب می کنند، زیرا به آنها حسی از جدیت و مردانگی را می بخشد و در میان انواع ریش بلند مردانه دارای جذابیت بالایی است.

6 – HIPSTER

این نوع ریش، اخیراً ، توسط بسیاری از مردان پذیرفته شده است و نشان دهنده نگرش بسیار آرام نسبت به زندگی است. برای این سبک ریش ، رشد حدود بیست روز لازم است تا حجم مشخصه مورد نظر خود را به دست آورید و همچنین مقدار مشخصی از مراقبت روزانه با رشد آن لازم است. توصیه می شود ابتدا با مراجعه به استاد آرایشگر، این ظاهر را در خود شکل گیری کرده و سپس نکاتی را در مورد نحوه نگهداری در خانه، بیاموزید.

انواع ریش بلند مردانه

7 – SIDEBURNS

این مدل از مو، برای مردانی با صورت گرد یا مربع بسیار زیباست. برای رسیدن به این مدل جذاب ، باید اجازه دهید موهای صورت شما رشد کند تا ریش شما با سبیل متصل شود. سپس، شما باید موهای چانه خود را از پایین لب پایین ، تا انتهای گردن ، به طور روزانه بتراشید. برای حفظ کامل مدل و طول دلخواه ، ریش و سبیل این مدل، باید مرتباً کوتاه شوند. برای دست یابی به مدل های جذاب و پرطرفدار در انواع ریش بلند مردانه می توانید با کارشناسان آموزشگاه آرایشگری سفیر همراه باشید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب