نحوه فرم دادن به ریش

فرم دادن به ریش، نیازمند دقت است، اما نتایج باورنکردنی به همراه دارد و شما را خوش تیپ تر نشان می دهد. اکنون زمان مناسبی است که یاد بگیرید چگونه ریش خود را فرم و شکل دهید تا ظاهر خود را جذاب و زیباتر نمایید. یادگیری نحوه فرم دادن به ریش هنری است که به نظم و انضباط خوب و آزمایش فراوان نیاز دارد. هیچ کس بهتر از شما ریش شما را نمی شناسد، بنابراین توصیه می شود از بهترین محصولات و تکنیک های ریش که برای شما مناسب است استفاده کنید.

بهترین فرم ریش

برای آن که بتوانید فرم دهی مناسبی برای ریش خود داشته باشید، در ابتدا لازم است که شکل ریش خود را پیدا کنید. صورت‌های گردتر به ریش‌های پرتر نیاز دارند تا نسبت‌ها را یکنواخت کنند. این درحالی است که صورت‌های باریک‌تر باید ریش‌های صاف‌تری داشته باشند. در راستای نحوه فرم دادن به ریش ، لازم است تا موهای ریش خود را در یک جهت برس بزنید.

مدل‌های خیلی بلند را با توجه به شکل و طول ریشی که به بهترین شکل روی صورت شما ظاهر می شوند، کوتاه کنید. پهلوهای صورت خود را شکل دهید و موهایی که روی گونه‌هایتان بالای خط ریش ظاهر می‌شود، را بردارید. پشت گردن خود را با تیغ یا ماشین اصلاح ریش، مشخص کنید. اطراف لب‌ها را لمس کرده، مطمئن شوید که هیچ مویی روی آن‌ها امتداد نمی‌یابد. این کار را با کوتاه کردن دقیق سوراخ‌های بینی خود نیز دنبال کنید.

نحوه فرم دادن به ریش

پیدا کردن شکل ریش

از آنجایی که هر ریشی خاص است، هیچ مجموعه ای از قوانین برای یافتن بهترین مدل ریش برای شما وجود ندارد. برای مراقبت در طول سال، ایده هایی در مورد شکل دادن به ریش‌های کوتاه‌تر و خنک‌تر و مدیریت ریش‌های بلندتر در وجود دارد.

اگر می خواهید نحوه فرم دادن به ریش خود را تغییر دهید، می توانید مدل های بلندتری را در نظر بگیرید. در حالی که یک ریش کوتاه با موهای کوتاه خوب به نظر می رسد، ریش بلندتر با موهای کوتاه ممکن است برای ظاهر شما مناسب نباشد.  در حقیقت، بهتر است که فرم ریش، متناسب با موهای سرتان باشد.

نحوه فرم دادن به ریش

بهترین نحوه فرم دادن به ریش برای مردان

برای مردانی که صورت مثلثی داشته و گونه‌های پهن و چانه تیزتری دارند، مدل ته ریش، نمی تواند انتخاب مناسبی باشد. یک سبیل کامل با ریش مناسب است. در حالی که قسمت پایین موهای صورت خود را کوتاه نگه دارید تا چانه برجسته خود را متعادل کنید.

اگر از آن دسته از مردانی هستید که دارای صورت مربعی هستید، می توانید آن را با ریش دایره ای بیشتر برجسته کنید، که می تواند چانه شما را کشیده کرده و نسبت های مربع صورت شما را متعادل کند. ضمن آنکه بهترین نحوه فرم دادن به ریش برای مردان با صورت های گرد یا قلبی شکل ، گذاشتن ریش پر و بلند مناسب است. البته لازم است که حتماً کناره های موی خود را کوتاه نگه دارید تا ظاهر ریشتان بلندتر شود.

اما، صورت بیضی، تقریباً با هر نوع ریشی سازگار است. البته بهتری است که هر دو طرف را پر نگه دارید در حالی که پایین آن را کوتاه تر کرده اید، تا ظاهری حجیم داشته باشید. ضمن آنکه مدل ریش برای مردان با صورت مستطیلی، می تواند با کناره های کوتاه باشد. در حالی که می توانید قسمت پایینی را گردتر کنید تا صورت شما پرتر به نظر برسد.  در خصوص نحوه فرم دادن به ریش می توانید با آموزشگاه آرایشگری سفیر در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب