پرپشت کردن موها با داروی گیاهی

در حالی که هیچ راهی برای تغییر بافت فولیکول های مو وجود ندارد، راه های بسیاری وجود دارد که می توانید برای ضخیم تر نشان دادن مو و کاهش شکستگی و ریزش مو انجام دهید. نازک شدن موها، یک بیماری شایع است. مردان اغلب به دلیل طاسی، ریزش مو را تجربه می کنند، اما هر فردی ممکن است در طول زندگی خود موهای نازک را تجربه کند. ضمن آنکه پیری طبیعی و ژنتیک ممکن است از دلایل نازک شدن مو باشد. می توان برای رفع این موضوع، از پرپشت کردن موها با داروی گیاهی استفاده نمود.

پرپشت کردن موها با داروی گیاهی

درمان و پرپشت کردن موها با داروی گیاهی

نازک شدن موها می تواند ناشی از بیماری باشد. مهم نیست دلیل آن چیست، ممکن است بتوان با استفاده از محصولات و داروهای گیاهی  به موها کمک کرد که به طور طبیعی ضخیم تر به نظر برسند. این روش‌ها نباید جایگزین درمان بیماری‌های زمینه‌ای  مانند کمبود مواد مغذی یا آلوپسی شود که ممکن است باعث نازک شدن موها شوند.

پرپشت کردن موها با داروی گیاهی و درمان‌های طبیعی ، می تواند به ضخیم شدن موهای نازک کمک کند، صرف نظر از اینکه نیاز به درمان بیشتری باشد یا نه.

پرپشت کردن موها با داروی گیاهی

محصولات طبیعی برای پرپشت کردن مو

از جمله محصولات مناسب برای ضخیم تر به نظر رسیدن موها را می توان، روغن زیتون، تخم مرغ و تغذیه مناسب دانست. درمان تخم مرغ ممکن است به ضخیم تر به نظر رسیدن مو کمک کند. تخم مرغ سرشار از پروتئین است که برای بدن و ساخت موهای قوی و پرپشت ضروری است. هنگامی که به طور منظم از تخم مرغ استفاده می شود، ممکن است به ضخیم شدن و تقویت موهای فرد و پرپشت کردن موها با داروی گیاهی کمک کند.

برای استفاده از درمان تخم مرغ ، ۱ یا ۲ تخم مرغ را هم بزنید و آن را روی پوست سر و موهای مرطوب بمالید. این ماسک می بایست حدود سی دقیقه روی پوست سر شما باقی مانده و سپس موها را با آب گرم و شامپوی ملایم کاملاً بشویید.

در روش دیگر، لازم است تا به طور متناوب، تخم مرغ ها را با روغن و آب مخلوط کنید. برای استفاده از این روش، زرده تخم مرغ، 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 2 قاشق غذاخوری آب را مخلوط کنید. مخلوط را به پوست سر و موهای خشک بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند و در نهایت، با آب گرم و شامپوی ملایم بشویید. استفاده از تخم مرغ یک یا دو بار در هفته به مدت چند هفته ممکن است به تقویت مو و پرپشت کردن موها با داروی گیاهی کمک نماید.

از دیگر موادی که می تواند در این خصوص، موثر باشد، روغن زیتون است که سرشار از اسیدهای امگا 3 و سایر مواد مغذی است که برای سلامت کلی از جمله سلامت مو ضروری هستند. هنگامی که روغن زیتون مستقیماً روی پوست سر و مو استفاده می شود، به تقویت موهای ضخیم تر کمک می کند. روغن زیتون همچنین دارای مزیتی است که موها را نرم می کند و خشکی پوست سر را از بین می برد.

برای استفاده از روغن زیتون، لازم است روغن را تا دمای بدن گرم کنید. پس از آن، لازم است که روغن را روی سر خود به مدت سی الی چهل دقیقه ماساژ داده سپس روغن زیتون را با شامپوی ملایم و آب ملایم بشویید. برخی از افراد عسل را به روغن زیتون اضافه می کنند.

در نظر داشته باشید که یک رژیم غذایی مغذی که حاوی چربی های سالم، پروتئین و طیف وسیعی از ویتامین ها باشد می تواند در پرپشت کردن موها با داروی گیاهی موثر باشد. برای دریافت اطلاعاتی بیشتر با آموزشگاه آرایشگری سفیر در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

آخرین مطالب